Actualités de lAssociation DAMS, informations sur la lutte contre les cancers Sarcomes DAMS Détecter Alerter MobilierSarcomes

News, actualités, informations et actions de lAssociation DAMS DAMS Détecter Alerter MobilierSarcomes Les sarcomes sont des tumeurs cancéreuses rares, environ 50 sous-types recensés par lOMS. Tous les âges peuvent être touchés. Toutes les parties de lorganisme peuvent être affectées. Parce quil y a des combats qui méritent dêtre poursuivis, LAssociation DAMS sest fixée comme objectifs Faire connaître cette maladie pour la détecter le plus vite possible et augmenter les chances de guérison.

OVERVIEW

This web site associationdams.org currently has an average traffic classification of zero (the lower the superior). We have sifted sixteen pages inside the site associationdams.org and found two websites linking to associationdams.org. There are two contacts and directions for associationdams.org to help you communicate with them. There are one mass communication platforms possessed by this website. This web site associationdams.org has been on the internet for seven hundred and fifty-one weeks, twenty-four days, nine hours, and thirty-seven minutes.
Dec 2009

ASSOCIATIONDAMS.ORG RANKINGS

This web site associationdams.org has seen alternating quantities of traffic all round the year.
Traffic for associationdams.org

Traffic ranking (by month) for associationdams.org

Traffic ranking by day of the week for associationdams.org

ASSOCIATIONDAMS.ORG HISTORY

This web site associationdams.org was created on December 25, 2009. As of today, it is seven hundred and fifty-one weeks, twenty-four days, nine hours, and thirty-seven minutes young.

MATURITY

WHAT DOES ASSOCIATIONDAMS.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of associationdams.org Mobile Screenshot of associationdams.org Tablet Screenshot of associationdams.org

Association DAMS

VIRGINIE GROSSO

114 Rue Jean Vallier

LYON, 69007

Association DAMS

AUDREY BRIANCON

154 MONTEE DE CHOULANS

LYON, 69005

ASSOCIATIONDAMS.ORG HOST

Our web crawlers detected that a single root page on associationdams.org took six hundred and seventy-two milliseconds to load. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider associationdams.org not secure.
213.186.33.19

dns14.ovh.net
ns14.ovh.net

I revealed that this website is using the Apache os.

TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This web site associationdams.org states the following, "Mot de passe oublié? Journée de DAMS 2017." Our analyzers noticed that the website also stated " Que sont les sarcomes? Faire un lien hypertexte." The Website also said " Cest dans la tristesse que jai repris la présidence de lassociation en mars 2011 car ce fut suite au décès de sa présidente fondatrice Virginie Grosso. Virginie était aussi la veuve de Damien GROSSO disparu en février 2009 dun cancer de type Sarcomes. Merci à tous les participants . Résultats du 10KM de Bron." The website's header had detecter alerter mobiliser sarcome as the most important optimized keyword. It is followed by sensibiliser le publique sarcome, risque cancer sarcome, and sarcome centre leon berard lyon which isn't as highly ranked as detecter alerter mobiliser sarcome. The next words associationdams.org used was lyon rhone alpes. recherche medicale cancer sarcome was included but might not be understood by search crawlers.

VIEW SIMILAR WEBSITES

association daniel balavoine - ACCUEIL

Il peut être dédicacé sur place. Prendre rendez-vous avant de venir. Nous vous tiendrons informés au fur et à mesure des autres activités à venir.

Association de Défense des Victimes de la Vente Pyramidale - Opportunité daffaires ou bien arnaque globale? Cest le tollé universel contre certaines pratiques de la vente directe et du marketing relationnel, vente à paliers multiples

Association de Défense des Victimes de la Vente Pyramidale. La Vérité sur ACN envoyé par ADVACN. David Merriman, vice-président de la société ACN, passe aux aveux! Lettre ouverte à Madame Christine Lagarde 2010-11-08. La Vérité sur ACN en.